Головне управління ДПС у Сумській області інформує, що, незважаючи на умови прикордоння, часті повітряні тривоги та ризик обстрілів, податкова служба регіону забезпечує безперебійне надання консультаційних та адміністративних послуг платникам.
Начальники Центрів обслуговування платників (ЦОП) та модератори щоденно працюють у двох форматах одночасно:
1. Дистанційне обслуговування: надання вичерпних консультацій за визначеними телефонами «гарячих ліній».
2. Особисте обслуговування: обслуговування платників, які особисто відвідали ЦОП, з дотриманням заходів безпеки.
Такий режим роботи в умовах військової агресії та підвищеної небезпеки вимагає від персоналу не лише високої компетентності, професіоналізму та знання законодавства, але й надзвичайної стійкості, психологічної витримки та уваги для оперативного реагування на потреби платників між тривогами.
Головне управління ДПС у Сумській області наголошує: навіть в умовах підвищеного ризику, пріоритетом залишається якість надання адміністративних послуг та безперебійна підтримка економічного фронту регіону.
Для забезпечення максимальної інформаційної підтримки та зменшення навантаження на консультаційні лінії, ГУ ДПС у Сумській області регулярно формує добірку найактуальніших та найчастіших запитань, що надходять на «гарячі лінії».
Відповіді на ці ключові запитання систематично публікуються на офіційному субсайті Головного управління ДПС у Сумській області та в соціальній мережі Фейсбук, що дозволяє платникам оперативно отримувати необхідну інформацію в режимі 24/7.
Відповіді на запитання, які найчастіше ставлять платники податків у Сумській області зателефонувавши до ЦОПів
Роменська ДПІ https://sumy.tax.gov.ua/media-ark/local-news/951838.html
(05448) 5-31-41
Сумська ДПІ https://sumy.tax.gov.ua/media-ark/local-news/951807.html
(0542) 701-799
Шосткинська ДПІ https://sumy.tax.gov.ua/media-ark/local-news/951829.html
(05449) 2-30-73
Конотопська ДПІ https://sumy.tax.gov.ua/media-ark/local-news/951810.html
(05447) 6-61-97
Охтирська ДПІ https://sumy.tax.gov.ua/media-ark/local-news/951821.html
(05446)3-14-17
Особлива увага приділяється принципам безбар'єрності. Всі Центри обслуговування платників (ЦОП) вживають заходів для забезпечення рівного доступу до послуг для всіх категорій громадян.
У разі наявності скарг щодо обслуговування в ЦОПах звертайтеся за телефоном (0542) 701 765 – управління податкових сервісів або пишіть у месенджер Фейсбук https://www.facebook.com/tax.sumy