За напрямами консультацій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних: Для зручності та розвантаження телефонних ліній для консультування вони розподілені за галузевими напрямами:
- сільське господарство (0542) 68-51-01; (0542) 68-51-20;
- будівництво та виробництво (0542) 70-17-42;
- виробництво, транспортні послуги та послуги технічного обслуговування ТЗ, послуги оренди, маркетингові послуги та інші (0542) 68-50-10; (0542) 68-50-70; (0542) 68-52-97;
- ФОП за всіма видами економічної діяльності (0542) 68-51-79; (0542) 68-52-29.
У разі не отримання необхідної інформації за галузевим напрямом платники можуть з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних звернутися за номерами: (0542) 68-50-10; (0542) 68-50-70; +38 095-045-98-77.
Також ваші запитання ви можете надіслати у приватні повідомлення на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.sumy.
Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua Комунікаційна податкова платформа: sumy.ikc@tax.gov.ua (Звертаємо увагу, що платформа створена винятково для взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю. У зверненні, що направляється на комунікаційну податкову платформу, просимо вказувати: назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону та викласти питання по суті. Акцентуємо, що відповідне звернення повинно бути підписане представником установи. Телефон для довідок: 68-51-11, 68-50-72)
sumy.public@tax.gov.ua - для запитів на публічну інформацію (тимчасово обмежено роботу)
sumy.gu18zvernennya@tax.gov.ua - поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді (відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами і доповненнями)) (тимчасово обмежено роботу)
sumy.press@tax.gov.ua – сектор інформаційної взаємодії (тимчасово обмежено роботу)
У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 (із змінами та доповненнями) та з метою мінімізації кіберзагроз, тимчасово обмежено роботу спеціальних електронних поштових скриньок Головного управління ДПС у Сумській області, призначених для надсилання звернень громадян та запитів на отримання інформації (sumy.gu18zvernennya@tax.gov.ua, sumy.public@tax.gov.ua).
Громадяни можуть тимчасово надсилати свої звернення та запити на отримання інформації (у тому числі запити юридичних осіб) на загальну електронну поштову скриньку Головного управління ДПС у Сумській області: sumy.official@tax.gov.ua
Телефони:
Приймальня: (0542) 68-50-00
Відділ організації документування і роботи з документами: 0542-68-51-55, 0542-68-51-56
Сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи : (0542) 68-50-48.
(0542) 68-50-48 - для запитів на публічну інформацію відповідно до вимог Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (із змінами і доповненнями)
Факс: (0542) 68-50-20, у т.ч. для запитів на публічну інформацію
0542-68-50-48 – для попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Сумській області
Адреса приймальні громадян Головного управління Державної податкової служби у Сумській області: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13.
Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Сумській області здійснюється за телефоном (0542) 68–50-48 з понеділка по четвер з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., у п`ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв., обідня перерва з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.
Попередній запис на особистий прийом до керівництва органу ДПС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Сумській області – за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.
ЩОДО ТИМЧАСОВОГО ПРИЗУПИНЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України на території України введено воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), а також з урахуванням оголошеного карантину відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID – 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), Головним управлінням ДПС у Сумській області тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.
При цьому зазначаємо, що Головне управління ДПС у Сумській області приймає звернення громадян засобами електронної пошти у вигляді сканкопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).
На період дії воєнного стану тимчасово обмежено роботу спеціальної електронної поштової скриньки Головного управління ДПС у Сумській області, призначеної для надсилання звернень громадян (sumy.gu18zvernennya@tax.gov.ua).
Громадяни можуть тимчасово надсилати свої звернення на загальну електронну поштову скриньку Головного управління ДПС у Сумській області: sumy.official@tax.gov.ua
Просимо з розумінням поставитися до ситуації, що склалася.
Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться за адресою:
м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13, перший поверх (кімната для відвідувачів) та у приміщеннях ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області
Поштові адреси та номери засобів зв’язку Державних податкових інспекцій Головного управління ДПС у Сумській області
Режим роботи:
понеділок - четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв.
п’ятниця – з 9 год. 00 хв. до 16 год. 45 хв.
перерва на обід – з 13 год. 00 хв. до 13. год. 45 хв.
технічні перерви для санітарної обробки та провітрювання – кожні дві години на 10-15 хв.
вихідні дні – субота та неділя.
Режим роботи на період карантину:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
технічні перерви для санітарної обробки та провітрювання – кожні дві години на 10-15 хв.; вихідні дні – субота та неділя.
Інформаційно-довідковий департамент ДПС: 0 800 501 007
(безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)
Для отримання інформаційно-довідкових послуг у період карантину телефонуйте з 8:00 до 18:00 години, для інформаційної підтримки з питань застосування програмних РРО до 20:00 години, крім суботи, неділі та святкових днів.
Залишити повідомлення на сервіс «Пульс» про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», а також надати інформацію відповідно до Закону України «Про очищення влади» громадяни можуть обравши кнопку 5
та натиснути:
Кнопка 1- залишити інформацію на сервіс «Пульс»;
Кнопка 2 – залишити повідомлення громадянами про можливі факти вчинення працівниками органів ДПС корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції»;
Кнопка 3 – залишити інформацію про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до ЗУ «Про очищення влади».
Громадяни можуть викласти усне звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян» натиснувши на кнопку 6.
Для залишення інформації працівниками ДПС. Які бажають повідомити про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» іншою особою ДПС необхідно натиснути на кнопку 7.
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру ДПС за стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Електронна пошта: idd@tax.gov.ua
(для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання кваліфікованого електронного підпису).
Контакт-центр ДПС у месенджерах:
Viber
QR-код:
Telegram
QR-код:
і через Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс.