Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Охтирська ДПІ: сервісна платформа Електронний кабінет – сучасна та дієва допомога платнику податків

опубліковано 21 лютого 2024 о 11:26

Фахівцями Охтирської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській області була проведена зустріч з платниками податків обласного центру. 

Цього разу відвідувачі податкової були проінформовані про те, що налагодження ефективної співпраці з платниками податків являється одним з основних напрямків роботи фахівців Охтирської ДПІ. 

Наразі увага зосереджена на здобутті довіри громадян до діяльності органів та фахівців ДПС. Тому формат співпраці має бути не формальним, а реально дієвим.  Сучасна податкова служба забезпечує спрощення процедур отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, створюючи комфортні умови для кожного відвідувача. 

Як повідомила начальник Охтирської ДПІ Олена Конвісар, пріоритети у роботі податківців залишаються незмінними: головний акцент зроблено на електронні сервіси, мінімізацію людського фактора, посилення аналітичної складової роботи. 

Доступними та зрозумілими залишаються податкові сервіси, що дозволяють мінімізувати документообіг; спростити процедуру реєстрації, сплати податків та звітування; запровадження новітніх технологій дозволяє зменшити час на адміністрування податків, платежів та інших формальностей.  

Державна податкова служба, впроваджуючи клієнтоорієнтований підхід, створила єдину сервісну платформу – Електронний кабінет, який працює у режимі 24/7. Це електронний сервіс, який за допомогою спеціального інструмента доступу з використанням електронно-цифрового підпису дозволяє платнику податків працювати з органами податкової служби в режимі реального часу.

Промовець зазначила, що за допомогою Електронного кабінету, у режимі реального часу можна сформувати та надіслати до органів ДПС:

- податкову та фінансову звітність,

- запити на отримання інформації,

- заяви для реєстрації платниками окремих податків,

- листи,

       - сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань тощо.  

При виникненні проблемних питань щодо користування Електронним кабінетом ДПС, слід звернутись до служби підтримки за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Завершуючи спілкування, керівник інспекції повідомила, що наразі ДПС України запроваджено й успішно працює сервіс Електронна черга - дистанційний запис для отримання послуг в центрах обслуговування платників (далі – ЦОП). 

Сервіс створено для комфортних умов платників податків, адже система керування чергами та потоками в ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються до податкових органів та запобігає їх скупченню. 

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007, месенджери Viber та Телеграм, для здійснення попереднього запису до ЦОП, обрати необхідну адміністративну або сервісну послугу та зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.