Фахівцями Охтирської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській області була проведена зустріч з платниками податків обласного центру.
Цього разу відвідувачі податкової були проінформовані про те, що налагодження ефективної співпраці з платниками податків являється одним з основних напрямків роботи фахівців Охтирської ДПІ.
Наразі увага зосереджена на здобутті довіри громадян до діяльності органів та фахівців ДПС. Тому формат співпраці має бути не формальним, а реально дієвим. Сучасна податкова служба забезпечує спрощення процедур отримання адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг, створюючи комфортні умови для кожного відвідувача.
Як повідомила начальник Охтирської ДПІ Олена Конвісар, пріоритети у роботі податківців залишаються незмінними: головний акцент зроблено на електронні сервіси, мінімізацію людського фактора, посилення аналітичної складової роботи.
Доступними та зрозумілими залишаються податкові сервіси, що дозволяють мінімізувати документообіг; спростити процедуру реєстрації, сплати податків та звітування; запровадження новітніх технологій дозволяє зменшити час на адміністрування податків, платежів та інших формальностей.
Державна податкова служба, впроваджуючи клієнтоорієнтований підхід, створила єдину сервісну платформу – Електронний кабінет, який працює у режимі 24/7. Це електронний сервіс, який за допомогою спеціального інструмента доступу з використанням електронно-цифрового підпису дозволяє платнику податків працювати з органами податкової служби в режимі реального часу.
Промовець зазначила, що за допомогою Електронного кабінету, у режимі реального часу можна сформувати та надіслати до органів ДПС:
- податкову та фінансову звітність,
- запити на отримання інформації,
- заяви для реєстрації платниками окремих податків,
- листи,
- сплатити податки, збори, платежі та перевірити розрахунки сум податкових зобов’язань тощо.
При виникненні проблемних питань щодо користування Електронним кабінетом ДПС, слід звернутись до служби підтримки за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Завершуючи спілкування, керівник інспекції повідомила, що наразі ДПС України запроваджено й успішно працює сервіс Електронна черга - дистанційний запис для отримання послуг в центрах обслуговування платників (далі – ЦОП).
Сервіс створено для комфортних умов платників податків, адже система керування чергами та потоками в ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються до податкових органів та запобігає їх скупченню.
Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007, месенджери Viber та Телеграм, для здійснення попереднього запису до ЦОП, обрати необхідну адміністративну або сервісну послугу та зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.