Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як надіслати електронний документ (лист, заяву тощо) через Електронний кабінет платника податків?

опубліковано 14 лютого 2024 о 08:45

Щоб надіслати електронний документ (лист, заяву тощо) через Електронний кабінет платника:

1.     Увійдіть до Електронного кабінету платника за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/

2.     Перейдіть до розділу "Листування з ДПС".

3.     Заповніть форму:

o Кому: оберіть орган ДПС, до якого надсилається (лист, заява тощо).

o Тип документа: оберіть назву типу документу (лист, заява тощо).

o Тема: стисло викладіть тему (листа, заяви тощо).

o Короткий зміст: введіть текст Вашого (листа, заяви тощо).

Файл: додати електронний файл (листа, заяви тощо) та за наявності, додатки до нього в цілому, які доповнюють зміст основного документу (можете додати файл до 5 МБ, у форматі PDF).

4.     Перевірте: правильність заповнення форми;

 наявність завантаженого документу та відповідність додатків до нього.

5.     Натисніть кнопку "Зберегти".

6.     Натисніть кнопку "Підписати".

7.     Натисніть кнопку "Відправити".

Після надсилання листа:

Ви отримаєте повідомлення на електронну адресу, зазначену в Вашому профілі, про те, що Ваш лист успішно надіслано.
Орган ДПС, до якого Ви надсилали лист, розгляне його протягом 10 днів.
Ви зможете відстежувати статус розгляду Вашого листа в розділі "Вхідні/вихідні документи".
Додаткова інформація:

Інструкцію з надіслання листів через Електронний кабінет платника можна знайти за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html
Зверніть увагу, що для надсилання листів через Електронний кабінет платника необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Сподіваємося, ця інформація була Вам корисною!