Щоб надіслати електронний документ (лист, заяву тощо) через Електронний кабінет платника:
1. Увійдіть до Електронного кабінету платника за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/
2. Перейдіть до розділу "Листування з ДПС".
3. Заповніть форму:
o Кому: оберіть орган ДПС, до якого надсилається (лист, заява тощо).
o Тип документа: оберіть назву типу документу (лист, заява тощо).
o Тема: стисло викладіть тему (листа, заяви тощо).
o Короткий зміст: введіть текст Вашого (листа, заяви тощо).
Файл: додати електронний файл (листа, заяви тощо) та за наявності, додатки до нього в цілому, які доповнюють зміст основного документу (можете додати файл до 5 МБ, у форматі PDF).
4. Перевірте: правильність заповнення форми;
наявність завантаженого документу та відповідність додатків до нього.
5. Натисніть кнопку "Зберегти".
6. Натисніть кнопку "Підписати".
7. Натисніть кнопку "Відправити".
Після надсилання листа:
Ви отримаєте повідомлення на електронну адресу, зазначену в Вашому профілі, про те, що Ваш лист успішно надіслано.
Орган ДПС, до якого Ви надсилали лист, розгляне його протягом 10 днів.
Ви зможете відстежувати статус розгляду Вашого листа в розділі "Вхідні/вихідні документи".
Додаткова інформація:
Інструкцію з надіслання листів через Електронний кабінет платника можна знайти за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html
Зверніть увагу, що для надсилання листів через Електронний кабінет платника необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).
Сподіваємося, ця інформація була Вам корисною!