Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян  за січень – червень 2024 року

опубліковано 08 липня 2024 о 11:29

У I півріччя 2024 року до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 98 письмових звернень, що на 9 звернень більше ніж за відповідний період 2023 року (89), із них: 86 заяв (87,8 відс.), 11 скарг (11,2 відсотка) та 1 пропозиція (1,0 відс.)

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – червні 2024 року є:

контрольно-перевірочна робота – 22 письмових звернень (22,4 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 16 письмових звернення (16,3 відс.);

відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 11 письмових звернень (11,2 відс.) ;

аграрна політика і земельні відносини – 8 письмових звернення (8,2 відс.);

місцеві податки – 6 письмових звернення (6,1 відс.);

реєстрація та облік платників податків – 3 письмових звернення (3,1 відс.);

інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 3 письмових звернення (3,1 відс.), тощо.

Усього протягом I півріччя 2024 року розглянуто 92 звернення. Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі – Закон). На виконанні залишається 6 звернень (термін не настав).

В тому числі надійшло 11 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду 8 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, 3 скарги визнані такими, які не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону. Порушення термінів розгляду скарг не допускалось.

За I півріччя 2024 року надійшло 3 колективних звернення від 25 осіб, 1 повторне, 4 дублетних, 1 неодноразове та 10 анонімних звернень. Масових звернень не надходило.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.