Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян  за січень – вересень 2024 року

опубліковано 03 жовтня 2024 о 14:03

З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.

За 9 місяців 2024 року до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 170 письмових звернень, що на 17 звернень більше ніж за відповідний період 2023 року (153),  із них: 156 заяв (91,8 відс.), 13 скарг (7,6 відс.) та 1 пропозиція (0,6 відсотка).

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – вересні 2024 року є:

контрольно-перевірочна робота – 43 письмових звернення (25,3 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 27 письмових звернень (15,9 відс.);

відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 20 письмових звернень (11,8 відс.) ;

аграрна політика і земельні відносини – 16 письмових звернень (9,4 відс.);

місцеві податки – 9 письмових звернень (5,3 відс.);

реєстрація та облік платників податків – 5 письмових звернень (2,9 відс.);

інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 6 письмових звернень (3,1 відс.), тощо.

Усього протягом 9 місяців 2024 року розглянуто 157 звернень. Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) (далі – Закон). На виконанні залишається 13 звернень (термін не настав).

В тому числі надійшло 13 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду 9 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, 3 скарги визнані такими, які не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону , по 1 скарзі не настав термін надання відповіді. Порушення термінів розгляду скарг не допускалось.

За 9 місяців 2024 року надійшло 6 колективних звернень від 57 осіб, 2 повторнних, 4 дублетних, 4 неодноразових та 17 анонімних звернень. Масових звернень не надходило.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.