З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
У I кварталі 2024 року до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 46 письмових звернень, що на 5 звернень менше ніж за відповідний період 2023 року (51), із них: 40 заяв (86,9 відс.), 6 скарг (13,0 відс.).
За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – березні 2024 року є:
контрольно-перевірочна робота – 9 письмових звернень (19,6 відс.);
відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 9 письмових звернень (19,6 відс.) ;
місцеві податки – 4 письмових звернення (8,7 відс.);
аграрна політика і земельні відносини – 4 письмових звернення (8,7 відс.);
інформування про ухилення від сплати податків – 3 письмових звернення (6,5 відс.);
реєстрація та облік платників податків – 2 письмових звернення (4,3 відс.);
інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 3 письмових звернення (6,5 відс.), тощо.
Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами).
Усього протягом I кварталу 2024 року розглянуто 38 звернень. Відповіді на всі розглянуті звернення надано без порушення термінів. На виконанні залишається (термін не настав) 8 звернень.
Разом з тим надійшло 6 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду 4 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, по 2 скаргах термін виконання ще не настав. Порушення термінів їх розгляду не допускалось.
За I квартал 2024 року надійшло 2 колективних звернення від 11 осіб, 1 повторне та 3 дублетних звернення.
Анонімних, неодноразових та масових звернень не надходило.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.