Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян  за січень – грудень 2023 року

опубліковано 08 січня 2024 о 15:08

З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.

У 2023 році до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 202 письмових звернення, що на 34 звернення більше ніж за відповідний період 2022 року (168), із них: 189 заяви (93,5 відс.), 10 скарг (5,0 відс.), 3 пропозиції (1,5 відс.).

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – грудні 2023 року є:

контрольно-перевірочна робота – 52 письмові звернення (25,7 відс.);

відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 35 письмових звернень (17,3 відс.) ;

місцеві податки – 17 письмових звернень (8,4 відс.);

аграрна політика і земельні відносини – 16 письмових звернень (7,9 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 15 письмових звернень (7,4 відс.);

реєстрація та облік платників податків – 14 письмових звернень (6,9 відс.);

інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 3 письмових звернення (1,5 відс.);

комунальне господарство – 3 письмових звернення (1,5 відс.), тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом 2023 року посадовими особами ГУ ДПС не допускались.

Усього протягом року розглянуто 196 звернень. Відповіді на всі розглянуті звернення надано без порушення термінів. На виконанні залишається (термін не настав) 6 звернень.

Разом з тим надійшло 10 скарг, за результатами розгляду яких надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства. Порушення термінів їх розгляду не допускалось.

За 2023 рік надійшло 5 колективних звернень від 57 осіб, 8 анонімних, 5 повторних та 2 дублетних звернень.

Неодноразових та масових звернень не надходило.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі керівництва ГУ ДПС.