Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень – вересень 2023 року

опубліковано 06 листопада 2023 о 11:16

За січень-вересень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 153 письмових звернення громадян, що на 34 звернення більше ніж за відповідний період 2022 року (119), з них: 145 заяв (94,77 відс.), 5 скарг (3,27 відсотка) та 3 пропозиції (1,96 відсотка). 

За змістом основних питань, що порушують громадяни, з податкового напрямку, найчастішими є: 

· контрольно-перевірочна робота – 38 письмових звернень (24,83 відс.);

· відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 29 письмових звернень (18,95 відс.);

· реєстрація та облік платників податків - 14 письмових звернень (9,15 відс.);

· аграрна політика і земельні відносини – 13 письмових звернень (8,50 відс.);

· місцеві податки – 12 письмових звернень (7,84 відс.); 

· інші питання, що належать до компетенції ДПС – 8 письмових звернень (5,23 відс.); 

· інформування про ухилення від сплати податків – 8 письмових звернень (5,23 відс.)

· комунальне господарство - 3 письмових звернення (1,96 відс.) , тощо.

За результатами виконання: 151 звернення виконано в термін та 2 звернення знаходяться на розгляді.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-вересня 2023 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.

В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 5 скарг.

За результатами розгляду скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Відповідь на скарги надана своєчасно. Порушення термінів розгляду не допускалось. 

За січень-вересень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 5 колективних звернень від 57 осіб, 4 анонімних звернення, 4 повторних звернення.

Дублетних, неодноразових та масових звернень не надходило.

Від соціально незахищених категорій громадян звернень не надходило.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Головного управління.