Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за 2021 рік

, опубліковано 10 січня 2022 о 14:36

За січень-грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 298 письмових звернень громадян, що на 71 звернення більше ніж в аналогічному періоді минулого року (227 звернень), із них 293 заяви (98,3 відс.) та 5 скарг (1,7 відс.), пропозиції за звітний період не надходили.

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими є:

• єдиний соціальний внесок – 30 письмових звернень (10,1 відс.);

• контрольно-перевірочна робота – 47 письмових звернень (15,8 відс.);

• інформування про ухилення від сплати податків – 39 письмових звернень (13,1 відс.);

• реєстрація та облік платників податків – 64 письмові звернення (21,5 відс.);

• місцеві збори – 36 письмових звернень (12,1 відс.);

• податок на доходи фізичних осіб – 10 письмових звернень (3,4 відс.) тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-грудня 2021 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.

В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 5 скарг. За результатами розгляду скарг, що надійшли в 2021 році:

одна скарга була переадресована до Головного управління ДФС у Сумській області для вирішення питання за належністю;

по 4 скаргах дано роз’яснення щодо вимог чинного законодавства.

Відповіді на скарги надані своєчасно. Порушення термінів розгляду не допускалось.

За січень-грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло:

• за суб’єктами звернень - 276 індивідуальних звернень (92,6 відс.), 7 колективних звернень від 23 осіб (2,3 відс.) та 15 анонімних звернень (5,0 відс.);

• за ознакою надходження - 281 первинне звернення (94,3 відс.), 3 повторних звернення (1,0 відс.), 8 дублетних звернень (2,7 відс.) та 6 неодноразових звернень (2,0 відсотка), масових звернень не надходило.

На протязі звітного періоду надійшло 2 звернення від соціально незахищених категорій громадян, а саме 1 звернення від учасника бойових дій та 1 звернення від матері багатодітної родини. Від інших категорій (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.

Відповіді на вказані звернення надано своєчасно.