За січень-грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 298 письмових звернень громадян, що на 71 звернення більше ніж в аналогічному періоді минулого року (227 звернень), із них 293 заяви (98,3 відс.) та 5 скарг (1,7 відс.), пропозиції за звітний період не надходили.
За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими є:
• єдиний соціальний внесок – 30 письмових звернень (10,1 відс.);
• контрольно-перевірочна робота – 47 письмових звернень (15,8 відс.);
• інформування про ухилення від сплати податків – 39 письмових звернень (13,1 відс.);
• реєстрація та облік платників податків – 64 письмові звернення (21,5 відс.);
• місцеві збори – 36 письмових звернень (12,1 відс.);
• податок на доходи фізичних осіб – 10 письмових звернень (3,4 відс.) тощо.
Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-грудня 2021 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.
В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 5 скарг. За результатами розгляду скарг, що надійшли в 2021 році:
одна скарга була переадресована до Головного управління ДФС у Сумській області для вирішення питання за належністю;
по 4 скаргах дано роз’яснення щодо вимог чинного законодавства.
Відповіді на скарги надані своєчасно. Порушення термінів розгляду не допускалось.
За січень-грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло:
• за суб’єктами звернень - 276 індивідуальних звернень (92,6 відс.), 7 колективних звернень від 23 осіб (2,3 відс.) та 15 анонімних звернень (5,0 відс.);
• за ознакою надходження - 281 первинне звернення (94,3 відс.), 3 повторних звернення (1,0 відс.), 8 дублетних звернень (2,7 відс.) та 6 неодноразових звернень (2,0 відсотка), масових звернень не надходило.
На протязі звітного періоду надійшло 2 звернення від соціально незахищених категорій громадян, а саме 1 звернення від учасника бойових дій та 1 звернення від матері багатодітної родини. Від інших категорій (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.
Відповіді на вказані звернення надано своєчасно.