За січень-вересень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 206 письмових звернень громадян. 202 заяви (98 відс.), 4 скарги (2 відсотка). Пропозиції за звітний період не надходили.
За змістом основних питань, що порушують громадяни, з податкового напрямку, найчастішими є:
- інформування про ухилення від сплати податків – 30 письмових звернень (14,6 відс.);
- контрольно-перевірочна робота – 36 письмових звернень (17,5 відс.);
- єдиний соціальний внесок – 25 письмових звернень (12,1 відс.)
- реєстрація та облік платників податків – 17 (8,25 відс.) тощо.
Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-вересня 2021 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.
В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 4 скарги.
За результатами розгляду 4 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідь на скарги надана своєчасно. Порушення термінів розгляду не допускалось.
За січень-вересень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 7 колективних звернень від 23 осіб, 5 неодноразових та 3 повторних звернення.
Масових звернень не надходило.
Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.