Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень - червень 2021 року

, опубліковано 02 липня 2021 о 10:47

За січень-червень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 131 письмове звернення громадян, що на 52 звернення більше ніж в аналогічному періоді минулого року (79 звернень), із них 129 заяв (98,5 відс.) та 2 скарги (1,5 відс.), пропозиції за звітний період не надходили.

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими є:

  • єдиний соціальний внесок – 19 письмових звернень (14,5 відс.);
  • контрольно-перевірочна робота – 19 письмових звернень (14,5 відс.);
  • інформування про ухилення від сплати податків – 17 письмових звернень (13,0 відс.);
  • реєстрація та облік платників податків – 9 письмових звернень (6,9 відс.);
  • місцеві збори - 9 письмових звернень (6,9 відс.);
  • податок на доходи фізичних осіб – 5 письмових звернень (3,8 відс.) тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-червня 2021 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.

В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 2 скарги. Одна скарга була переадресована до Головного управління ДФС для вирішення питання за належністю, термін розгляду другої скарги на даний час не настав.

За січень-червень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло:

  • за суб’єктами звернень 124 ідивідуальних звернення (94,7 відс.), 5 колективних звернень від 19 осіб (3,8 відс.) та 2 анонімних звернення (1,5 відс.).
  • за ознакою надходження 121 первинне звернення (92,4відс.), 3 повторних звернення (2,3 відс.), 5 дублетних звернень (3.8 відс.) та 2 неодноразових звернення (2,7 відсотка). Масових звернень не надходило.

Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.