Станом на 01.04.2025 до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 50 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 22 запити (44,0 відс.) від юридичних осіб та 28 запитів (56,0 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
підтвердження знищення заяв форми 1-ДР;
посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області (накази про їх призначення, переведення, інформації про перебування на лікарняному та інше);
скасування реєстрації та знищення всієї інформації про заявника в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
бронювання військовозобов’язаного;
надання витягів з ЄДРПОУ окремих підприємств;
державної реєстрації припинення територіальних органів ДПС як юридичних осіб та відповідних виписок із ЄДР;
надання довідки про сплату ЄСВ за 2005-2018 роки;
відшкодування ПДВ;
документів по акту перевірки;
застосування спрощеної системи оподаткування;
оплати судового збору та інших судових витрат у 2024 році;
стану виконання наказу ДПС від 08.10.2020 № 556,
тощо.
За результатами розгляду запитів: 40 – задоволено повністю або частково, 4 – відмовлено у задоволенні, 1 – направлено на виконання за належністю, 5 – термін виконання не настав.