Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.04.2025

опубліковано 07 квітня 2025 о 13:31

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.

Так, за січень-березень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 34 968 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 33 472 адміністративні    послуги, у тому числі 23 835 через центри обслуговування платників та 9 557 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 1 496 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 531 адміністративна послуга, у т. ч. 378 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків        (15 555 або 46,5 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (6 208 або 18,5 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (3 250 або 9,7 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 923 або 5,7 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (1 481 або 4,4 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (1059 або 3,2 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (800 або 2,4 відс.);

видачі ліцензії на право зберігання пального (479 або 1,4 відс);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (417 або 1,2 відс);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (426 або 1,3 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (411 або 1,2 відс.);

підтвердження статусу податкового резидента України (333 або 1,0 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (330  або 1,0 відс.).