Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області за січень-квітень 2025 року

опубліковано 06 травня 2025 о 14:05

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області за січень-квітень 2025 року

У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.

Так, за січень-квітень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 30 941 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 29 781 адміністративну послугу, у тому числі 27 437 через центри обслуговування платників та 2 251 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 1 160 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 346 адміністративних послуг, у т. ч. 319 – через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (19 084 або 64,1  відс.); 

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (8 283 або 27,8 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 028 або 3,5 відс.);

 

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (535 або 1,8 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (493 або 1,7 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (195 або 0,7 відс.);

реєстрації платника податку на додану вартість (135 або 0,5 відс.);

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (28 або 0,1 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 50 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.