Станом на 01.12.2024 до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 202 запити на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 25 запити (12,4 відс.) від юридичних осіб та 177 запитів (87,6 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
реєстраційних номерів облікових карток платників податків та порядок їх скасування;
кількості зареєстрованих розрахункових документів, що надійшли до СОД ДПС від ПРРО та РРО, сум отриманих виторгів та сум сплачених податків;
прийняття податкових повідомлень-рішень по окремих платниках податків;
бланків податкової декларації про майновий стан і доходи для оформлення податкової знижки;
наказів, положень, порядків, інформаційно-аналітичних матеріалів щодо розгляду дисциплінарних проваджень;
голів Комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регіонального рівня;
рішень про реєстрацію розрахунків коригування до податкових накладних відповідно до поданого Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено;
кількості проведених засідань Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регіонального рівня;
кількості прийнятих рішень (заблоковані та розблоковані податкові накладні) Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регіонального рівня;
загальної суми податкових накладних, щодо яких приймались рішення Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регіонального рівня;
порядку зарахування коштів на сплату страхових внесків та про відображення відомостей про застраховану особу;
реєстраційних номерів та дати реєстрації вхідних та вихідних документів по окремому платнику податків;
видатків на оплату винагороди арбітражному керуючому;
порядку присвоєння та використання реєстраційного номера облікової картки платника податків;
податкової заборгованості та дій податкових органів згідно вимог статті 212 Кримінального кодексу України;
податкової заборгованості по окремих платниках податків;
кількості відкритих ГУ ДПС у Сумській області дисциплінарних проваджень;
фактичної чисельності працівників ГУ ДПС у Сумській області та їх середньої заробітної плати;
кількості отриманих ГУ ДПС у Сумській області повідомлень про корупцію;
грошових надходжень за оренду земельних ділянок, які перебувають у віданні комунальних підприємств Сумської міської ради;
матеріалів проведених перевірок (камеральних, фактичних) по окремих платниках податків;
відображення в електронному кабінеті ДПС в розділі "Моніторинг ПН/РК" - "Розрахунок показників ППІ" відповідних показників орендованих земельних ділянок;
надання завіреної копії журналу реєстрації перевірок;
посадових інструкцій за час роботи колишнього працівника;
повернення переплати по податку на додану вартість;
нелегальної торгівлі тютюновими виробами;
надання ТОП 50 юридичних осіб платників податків за 2023 та 1,2 квартали 2024 року, тощо.
За результатами розгляду запитів: 152 – задоволено повністю або частково, 49 – відмовлено у задоволенні, 1 – направлено на виконання за належністю.