Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження інформаційних запитів станом на 01.12.2024

опубліковано 06 грудня 2024 о 11:25

Станом на 01.12.2024 до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 202 запити на отримання публічної інформації.

Із загальної кількості надійшло: 25 запити (12,4 відс.) від юридичних осіб та 177 запитів (87,6 відс.) від фізичних осіб. 

За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:

реєстраційних номерів облікових карток платників податків та порядок їх скасування;

кількості зареєстрованих розрахункових документів, що надійшли до СОД ДПС від ПРРО та РРО, сум отриманих виторгів та сум сплачених податків; 

прийняття податкових повідомлень-рішень по окремих платниках податків;

бланків податкової декларації про майновий стан і доходи для оформлення податкової знижки;

наказів, положень, порядків, інформаційно-аналітичних матеріалів щодо розгляду дисциплінарних проваджень;

голів Комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регіонального рівня;

рішень про реєстрацію розрахунків коригування до податкових накладних відповідно до поданого Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено;

кількості проведених засідань Комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регіонального рівня;

кількості прийнятих рішень (заблоковані та розблоковані податкові накладні) Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регіонального рівня;

загальної суми податкових накладних, щодо яких приймались рішення Комісією з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН регіонального рівня;

порядку зарахування коштів на сплату страхових внесків та про відображення відомостей про застраховану особу;

реєстраційних номерів та дати реєстрації вхідних та вихідних документів по окремому платнику податків;

видатків на оплату винагороди арбітражному керуючому;

порядку присвоєння та використання реєстраційного номера облікової картки платника податків;

податкової заборгованості та дій податкових органів згідно вимог статті 212 Кримінального кодексу України;

податкової заборгованості по окремих платниках податків;

кількості відкритих ГУ ДПС у Сумській області дисциплінарних проваджень;

фактичної чисельності працівників ГУ ДПС у Сумській області та їх середньої заробітної плати;

кількості отриманих ГУ ДПС у Сумській області повідомлень про корупцію; 

грошових надходжень за оренду земельних ділянок, які перебувають у віданні комунальних підприємств Сумської міської ради;

матеріалів проведених перевірок (камеральних, фактичних) по окремих платниках податків;

відображення в електронному кабінеті ДПС в розділі "Моніторинг ПН/РК" - "Розрахунок показників ППІ" відповідних показників орендованих земельних ділянок;

надання завіреної копії журналу реєстрації перевірок;

посадових інструкцій за час роботи колишнього працівника;

повернення переплати по податку на додану вартість;

нелегальної торгівлі тютюновими виробами;

надання ТОП 50 юридичних осіб платників податків за 2023 та 1,2  квартали 2024 року, тощо.

За результатами розгляду запитів: 152 – задоволено повністю або частково, 49 – відмовлено у задоволенні, 1 – направлено на виконання за належністю.