Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.12.2024

опубліковано 06 грудня 2024 о 14:50

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.

Так, за січень – листопад 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 116 909 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 112 334 адміністративні   послуги, у тому числі 61 919 через центри обслуговування платників та 34 495 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 706 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 448 адміністративних послуг, у т. ч. 269 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків    (45 609 або 40,6 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (21 166 або 18,8 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (11 465 або 10,2 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (7 094 або 6,3 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (6 841 або 6,1 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (4 563 або 4,1 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 148 або 2,8 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2 229 або 2,0 відс);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 779  або 1,6 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 670 або 1,5 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (1 508 або 1,3 відс.);

підтвердження статусу податкового резидента України (714 або 0,6 відс.).