У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.
Так, за січень – листопад 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 77 444 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.
За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 74 125 адміністративних послуг, у тому числі 51 754 через центри обслуговування платників та 6 987 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 131 зверненню, в середньому органами ДПС області щоденно надається 309 адміністративних послуг, у т. ч. 216 – через ЦОП.
Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (45 609 або 62,0 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (21 166 або 28,6 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 148 або 4,2 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 670 або 2,3 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (1 508 або 2,0 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (614 або 0,8 відс.);
реєстрації платника податку на додану вартість (322 або 0,4 відс.);
внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (88 або 0,1 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП та ДПІ, де ЦОП не створено, 54 працівника Головного управління ДПС у Сумській області.