Карта міста
Схема проїзду від залізничного вокзалу
Схема проїзду від автовокзалу
Схема проїзду:
від автовокзалу - тролейбус № 1,2, маршрутне таксі № 56, 13 (зупинка «Макдональдс»); маршрутне таксі № 52, 15 (зупинка «ЦУМ»);
від залізничного вокзалу – тролейбус № 3,4, (зупинка «ЦУМ»), маршрутне таксі № 55 (зупинка "Покровська площа").
Місця паркування та під’їздні шляхи знаходяться на вулиці Герасима Кондрат’єва, 2 ( біля Сумської альтанки).
Контакти:
Керівник Центру обслуговування платників - начальник Сумської ДПІ Мелікова Валентина Миколаївна - відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (0542) 701-700
Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua
Щодо надання адміністративних послуг - модератор (0542) 701-799.
Сектор реєстрації користувачів ГУ ДПС у Сумській області кабінет № 1, контактний телефон (0542)701-795, надає довірчі послуги
у т.ч. створено пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу):
- вул. Шевська, буд. 6б, м. Лебедин, Сумський район, Сумська область, 42200, тел: 05445-2-23-92
Схема проїзду від залізничного вокзалу
Схема проїзду від автовокзалу
Дістатися можна пішим ходом через парк протягом 6-ти хвилин з автовокзалу.
* Створено пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:
1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.
5. Надання усних консультацій у межах компетенції.
________________________________________
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
понеділок - четвер з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.;
без перерви на обід;
Субота, неділя – вихідний.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
Режим роботи:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!