Карта міста
Контакти:
Керівник Центру обслуговування платників - начальник Роменської ДПІ Катерна Світлана Олександрівна - відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (05448) 5-31-75 Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua
Модератор (05448) 5-31-41
у т. ч. створено пункти обслуговування (робочі місця – точки доступу):
- вул. Вишнева, буд. 2, селище Недригайлів, Роменський район, Сумська область, 42100, тел: 05455-5-21-98
Схема проїзду: від автовокзалу – пішки до будівлі відділення по вул. Вишнева, 2.
Місця паркування та під’їздні шляхи знаходяться на вул. Вишнева, 2. (поруч з будівлею Недригайлівської ДПІ).
Карта міста
* Створено пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:
1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.
5. Надання послуг платникам – консультацій з використання ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.
6. Надання усних консультацій у межах компетенції.
___________________________________________________
- вул. Сумська, буд. 42, селище Липова Долина, Роменський район, Сумська область, 42500, тел: 05452-5-10-60 та 05452- 5-11-47
Схема проїзду: від автовокзалу – пішки до будівлі відділення по вул. Сумська, 42.
Місця паркування та під’їздні шляхи знаходяться на вул. Сумська, 42 (поруч з будівлею Липоводолинської ДПІ).
Карта міста
* Створено пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:
1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.
5. Надання послуг платникам – консультацій з використання ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.
6. Надання усних консультацій у межах компетенції.
У зв’язку з відпусткою головного державного інспектора ЦОП Роменської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області Сай Юлії Володимирівні з 30.12.2024 по 10.01.2025 включно пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу) за адресою: вул. Сумська, буд. 42, смт. Липова Долина, Сумська область працювати не буде.
___________________________________________________
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
Субота, неділя – вихідний.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
Режим роботи:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!