Контакти:
Керівник ЦОП Конвісар Олена Анатоліївна – начальник Охтирської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (05446) 3-11-69
Електронна пошта: sumy. official@tax.gov.ua Відповідальний підрозділ, який здійснює запис на особистий прийом - управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області (0542)68-52-17
Модератор (05446)3-14-17
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
Субота, неділя – вихідний.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
Режим роботи:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!