Контакти:
Керівник Центру обслуговування платників - начальник Охтирської ДПІ Конвісар Олена Анатоліївна – відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (05446) 3-11-69
Електронна пошта: sumy. official@tax.gov.ua Модератор (05446)3-14-17
у т.ч. створено пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу):
- вул. Миру, буд. 2, м. Тростянець, Охтирський район, Сумська область, 42600, тел: 05458-5-18-56
Карта міста
До інспекції можна дістатися пішим ходом протягом 11-ти хвилин з автостанції.
* Створено пункт обслуговування (робоче місце – точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:
1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.
2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.
4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.
5. Надання послуг платникам – консультацій з використання ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.
6. Надання усних консультацій у межах компетенції.
______________________________________
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
Субота, неділя – вихідний.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
Режим роботи:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!
Доводимо до вашого відому, що з 26.12.2024 по 19.01.2025 тимчасово призупинено надання адміністративних послуг у точці доступу за адресою вул. Миру. буд 2. м. Тростянець.
Адміністративні послуги можна отримати в ЦОП Охтирської ДПІ за адресою: вул. Снайпера, будю 3, м. Охтирка, Охтирського району Сумської області. Телефон для довідок (05446) 3-14-17.