Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центр обслуговування платників Конотопської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області

, опубліковано 13 березня 2023 о 09:19

Поштова адреса: Звертаємо увагу платників податків Конотопського  району! Листи та документи просимо направляти за адресою: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, 13, Головне управління ДПС у Сумській області.

Адреса розташування ДПІ: просп. Миру, буд. 2/1,  м. Конотоп, Сумська область,   41615 

Карта міста

Місця паркування біля адмінбудівлі.

Громадський транспорт: від залізничного вокзалу – маршрутне таксі № 1,2,4,5,12,14,15,16,  трамвай №1,2 до зупинки  «Будинок торгівлі»

від автовокзалу –  маршрутне таксі  № 1,2,4,5,9,12,14,15 до зупинки  «Будинок торгівлі»

Контакти:

Керівник Центру обслуговування платників - начальник Конотопської ДПІ Майданевич Андрій Вікторович - відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (05447) 6-61-97

Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua

Модератор(05447) 6-61-97

у т. ч. створено пункти обслуговування (робочі місця – точки доступу):

  • вул. Ринкова,  буд. 7, м. Буринь, Конотопський район, Сумська область, 41700, тел: 05454-2-19-60 

Місця паркування відсутні.

Громадський транспорт відсутній. 

Карта міста 

Місця паркування біля адмінбудівлі.

Громадський транспорт: від  автовокзалу та залізничного вокзалу –– по вул.Незалежності  до вул. Ринкова пішою ходою.

* Створено пункт обслуговування (робоче місце - точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:

1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.

3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером  паспорта. 

4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.

5. Надання послуг платникам – консультацій з використання ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.

6. Надання усних консультацій у межах компетенції.

7. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю ( у т. ч. заява для застосування пільги).

8 Надання послуг платникам - консультацій з використанням ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.

9. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.

_________________________

  • вул. Європейська, буд. 11,  м. Кролевець, Конотопський район, Сумська область, 41300, тел: 05453- 9-12-58

Карта міста  

Місця паркування, під’їздні шляхи біля адмінбудівлі вул. Європейська, 11.

Громадський транспорт: від  автовокзалу та залізничного вокзалу –– маршрутне таксі № 1,2 до зупинки  «Школа №5» .

* Створено пункт обслуговування (робоче місце - точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:

1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.

3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером  паспорта. 

4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.

5. Надання послуг платникам – консультацій з використання ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.

6. Надання усних консультацій у межах компетенції.

7. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю ( у т. ч. заява для застосування пільги).

8 Надання послуг платникам - консультацій з використанням ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.

9. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.

_________________________

  • просп. Іоанна Путивльського, буд. 46, м. Путивль, Конотопський район, Сумська область, 41500, тел: 05442-5-48-52

Карта міста 

Місця паркування, під’їздні шляхи біля адмінбудівлі просп. Іоанна Путивльського, 46.

Громадський транспорт: від  автовокзалу -маршрутним таксі  приміського сполучення по вул. Іоанна  Путивльського по  маршруту : РЄС – с. Пруди, 1 зупинка після автовокзалу ЦПР (центр позашкільної роботи).

* Створено пункт обслуговування (робоче місце - точка доступу), де надаються адміністративні та сервісні послуги:

1. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

2. Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.

3. Внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером  паспорта. 

4. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.

5. Надання послуг платникам – консультацій з використання ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.

6. Надання усних консультацій у межах компетенції.

7. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю ( у т. ч. заява для застосування пільги).

8 Надання послуг платникам - консультацій з використанням ПЗ щодо безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання іншої звітності в електронному вигляді.

9. Приймання звітності, поданої виключно на паперових носіях та приймання звітності, поданої на паперових носіях із додаванням копій, підготовлених на електронних носіях.

_________________________

Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану

Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

Субота, неділя – вихідний.

Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.

Режим роботи:

понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;

п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;

перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;

вихідні дні – субота та неділя.

 

Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.

Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.

Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.

Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

Під час повітряної тривоги ви можете:

Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
 
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!