Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Сумській ДПІ навчали порядку надсилання пошти до податкової через Електронний кабінет

опубліковано 04 квітня 2024 о 11:21

До Сумської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області звернулася громадянка з проханням допомогти їй надіслати електронний лист-заяву для розв’язання податкового питання.

       Податківці пояснили, щоб надіслати електронний документ (лист, заяву тощо) через Електронний кабінет платника потрібно зробити наступні дії:

      1.Увійти до ЕК платника за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, до розділу "Листування з ДПС".

      2. Заповнити форму згідно з поставленими питаннями:

·        Кому: оберіть орган ДПС, до якого надсилається (лист, заява тощо).

·        Тип документа: оберіть назву типу документа (лист, заява тощо).

·        Тема: стисло викладіть тему (листа, заяви тощо).

·        Короткий зміст: введіть текст Вашого (листа, заяви тощо).

     Потім додати електронний файл (листа, заяви тощо) та за наявності, додатки до нього в цілому, які доповнюють зміст основного документа (можете додати файл до 5 МБ, у форматі PDF).

      Обов’язково перевірити правильність заповнення форми та наявність завантаженого документа та відповідних додатків до нього.

      Потім завантажений документ необхідно зберегти, підписати й відправити

      Після надсилання листа Ви отримаєте повідомлення на електронну адресу, зазначену в Вашому профілі, про те, що лист успішно надіслано.

      Орган ДПС, до якого було надіслано лист, розгляне його протягом 10 днів.

      Відстежувати статус розгляду листа можна в розділі "Вхідні/вихідні документи".

      Інструкцію з надіслання листів через Електронний кабінет платника можна знайти за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html

Зверніть увагу, що для надсилання листів через Електронний кабінет платника необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП).  

 

Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.

Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.

Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.

Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

Під час повітряної тривоги ви можете:

Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
 
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!