Головне управління ДПС у Сумській області повідомляє, що у Центрі обслуговування платників, що знаходиться в Роменській державній податковій інспекції, створені всі умови, щоб відвідувачі з дітьми могли комфортно, швидко та безперешкодно вирішувати свої податкові питання.
Ми прагнемо зробити цей підхід стандартом обслуговування для всіх наших платників.
Безбар’єрність – це набагато більше, ніж наявність пандусів, ліфтів чи спеціального обладнання. Це насамперед про створення середовища, де кожна людина почувається комфортно та має рівні можливості. Йдеться про доброзичливе ставлення та повагу до гідності кожного, про доступність інформації у зручному форматі, зрозумілі та прості послуги, що не потребують зайвих зусиль для отримання.
Це також про готовність державних установ враховувати різні потреби людей – від фізичних обмежень до складних життєвих ситуацій – і знаходити гнучкі рішення, які допоможуть подолати бар’єри у спілкуванні, навчанні, працевлаштуванні чи отриманні допомоги. Безбар’єрність – це шлях до суспільства рівних можливостей, де кожен має право бути почутим, зрозумілим і підтриманим.
Простір довіри у податкових органах передбачає:
· комфортну зону для дітей;
· першочергове обслуговування відвідувачів із малюками;
· доступні та зрозумілі форми документів;
· надання роз’яснень, послуг у простій та зрозумілій формі.
Мета податківців Сумщини – забезпечити, щоб усі відвідувачі центрів обслуговування, незалежно від особистих обставин, відчували комфорт і повагу. Одним із пріоритетів роботи Головного управління ДПС у Сумській області є підтримка платників через дієві консультації, швидке інформування про нововведення у законодавстві, розвиток сучасних податкових сервісів та контроль за своєчасністю і повнотою сплати податків.