Головне управління ДПС у Сумській області інформує громадськість про те, що сучасне листування з органами державної податкової служби (надсилання листів, запитів, звернень тощо) може відбуватися у зручний спосіб – електронно. Для цього достатньо скористатися меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету за посиланням: cabinet.tax.gov.ua.
При формуванні листа (запиту, звернення тощо) потрібно обрати та заповнити наступні поля:
· регіон, в якому знаходиться контролюючий орган,
· контролюючий орган,
· тип документа,
· тематику звернення,
· заповніть короткий зміст листа,
· завантажте лист (файл у форматі pdf до 5 МБ),
· збережіть, підпишіть та надішліть сформований лист.
Інформація щодо отримання та реєстрації листів у контролюючому органі міститься в режимі «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи», інформація щодо відправлених листів – у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Для подання податкових документів звітності, фінансової звітності, податкових та акцизних накладних, розрахунків коригування, заяв, сервісних запитів засобами електронного зв’язку передбачено розділ «Введення звітності».