Фахівці Шосткінської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області провели роз’яснювальну роботу з 23 новоствореними ФОП з питань листування з ДПС в електронному вигляді через Електронний кабінет.
Відповідно до статті 421 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, зокрема отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України.
Листування через Е-кабінет створює умови для оперативної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами. Адже має певні переваги:
відсутність паперових документів;
своєчасне отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет;
постійний доступ в Е-кабінеті до архіву листування з податковою.
Листування контролюючих органів з платниками податків здійснюється в електронній формі за умови подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (далі – Заява).
Завдяки оновленому функціоналу Е-кабінету зробити це стало ще простіше:
необхідно увійти до приватної частини Е-кабінету;
у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою»;
натиснути «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Е-кабінет;
підписати КЕП та надіслати.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену Заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Е-кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання.