Шосткинська ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області інформує, що за 8 місяців 2023 року Центром обслуговування платників опрацьовано 3964 звернень щодо надання адміністративних послуг.
Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 2559 фізичних осіб. Надано послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків 313 платникам податків .
З початку року зареєстровано 325 платників єдиного податку, надано 702 витягів з реєстру платників єдиного податку та 22 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 32 довідки про доходи фізичних осіб – підприємців та 1 довідку про сплату податкових зобов'язань платником податку – резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань, зареєстровано 137 книг обліку розрахункових операцій, 70 розрахункових книги та 81 реєстратори розрахункових операцій.
Опрацьовано 15 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.
В залі ЦОП до послуг платників є комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.
Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
За консультаціями з питань надання адміністративних послуг можна звернутись за телефонами (05449) 2-30-73 або безпосередньо до Центру обслуговування платників м. Шостка, вул. Знаменська, 2, понеділок - п'ятниця з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.; вихідні дні - субота та неділя.
З переліком адміністративних послуг, які надаються в центрі обслуговування платників Шосткинської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Сумській області в розділі «Діяльність» або в банері «Центри обслуговування платників».