Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Як отримати адміністративні послуги в електронному вигляді розповіли в Охтирській ДПІ

опубліковано 02 березня 2023 о 10:26

Чергова зустріч з платниками податків відбулася у приміщенні Охтирської державної податкової інспекції Головного управління ДПС У Сумській області.

Податківці провели практикум з платниками податків. Під час заходу працівники інспекції поінформували присутніх про отримання адміністративних послуг через Електронний кабінет.

Фахівці акцентували увагу  присутніх на тому, що за допомого Електронного кабінету платникам податків надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

- картки платника податків;

- відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

Також за допомогою Електронного кабінету платники мають змогу отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua , а також через вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Більше корисної інформації щодо подання електронної звітності розміщено на вебпорталі ДПС за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/