Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про стан розгляду звернень громадян за серпень-грудень 2019 року

, опубліковано 09 січня 2020 о 10:39

За серпень-грудень 2019 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 116 письмових звернень громадян. Із загальної кількості письмових звернень надійшло 114 заяв (98,3 відс.), 2 скарги (1,7 відс.). Пропозиції за звітний період не надходили.

Основні питання, що порушувались громадянами стосувались:

  •  єдиний соціальний внесок – 44 письмових звернення (37,9 відс.);
  •  інформування про ухилення від сплати податків – 19 письмових звернень (16,4 відс.);
  • контрольно-перевірочна робота – 15 письмових звернень (12,9 відс.);
  • місцеві податки і збори – 9 звернень ( 7,8 відс.), тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України «Про звернення громадян». Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом вересня-грудня 2019 року посадовими особами органів ДПС області не допускалось.

За серпень-грудень 2019 року до Головного управління ДПС у Сумській області та підпорядкованих ДПІ  надійшло 4 колективних звернення від 9 осіб.

Питома вага колективних звернень у загальній кількості звернень у звітному періоді складає 3,4 %.

Масових звернень не надходило.

У звітному періоді надійшло 1 звернення від інваліда ІІ групи.                    

Відповідь на зазначене звернення надана без порушення терміну виконання.

Від інших соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.