Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про звернення, які надходять на сервіс «Пульс» від суб’єктів господарювання та громадян з 01.09.2019 по 30.11.2019

, опубліковано 06 грудня 2019 о 16:00

За період з 01.09.2019 по 30.11.2019 до сервісу «Пульс» на розгляд від суб’єктів господарювання Сумської області надійшло 13 звернень по податковому напрямку.

Із загальної кількості 4 звернення було направлено на розгляд до ГУ ДПС у Сумській області, 9 звернень розглядалося структурними  підрозділами ДПС України.

Відповідно до тематики звернення по податковому напрямку поділяються таким чином:

система електронного адміністрування реалізації пального – 3 звернення,

щодо нарахувань в ІКП – 3 звернення,

проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 3 звернення,

щодо отримання адміністративних послуг – 1 звернення,

щодо ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 1 звернення,

щодо проблем по роботі електронного кабінету – 1 звернення,

щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 1 звернення.

Звернення що надійшли на сервіс «Пульс» та направлені на розгляд до ГУ ДПС у Сумській області розглянуто своєчасно та якісно.