У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.
Так, за січень-червень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 43 999 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.
За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 42 329 адміністративних послуг, у тому числі 38 871 через центри обслуговування платників та 3 336 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 1 670 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 328 адміністративних послуг, у т. ч. 301 – через ЦОП.
Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (26 556 або 62,7 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (12 239 або 28,9 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 530 або 3,6 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (781 або 1,8 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (723 або 1,7 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (281 або 0,7 відс.);
реєстрації платника податку на додану вартість (188 або 0,4 відс.);
внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (31 або 0,1 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП 50 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.