Станом на 01.07.2025 до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 77 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 27 запитів (35,1 відс.) від юридичних осіб та 50 запитів (64,9 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
підтвердження знищення заяв форми 1-ДР;
посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області (накази про їх призначення, переведення, інформації про перебування на лікарняному, тощо);
скасування реєстрації та знищення всієї інформації про заявника в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
бронювання військовозобов’язаного;
надання витягів з ЄДРПОУ окремих підприємств;
державної реєстрації припинення територіальних органів ДПС як юридичних осіб та відповідних виписок із ЄДР;
надання довідки про сплату ЄСВ за 2005-2018 роки окремих платників податків;
відшкодування ПДВ;
документів по актах перевірок;
застосування спрощеної системи оподаткування;
оплати судового збору та інших судових витрат у 2024 році;
стану виконання наказу ДПС від 08.10.2020 № 556;
рахунків місцевого бюджету для зарахування ЄП, ЄСВ та військового збору;
періоду здійснення підприємницької діяльності та системи оподаткування окремих платників податків;
працівників територіальних органів Державної податкової служби України, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
проходження процедури "очищення влади";
наявності вакантних посад категорії «Б» та «В», тощо.
За результатами розгляду запитів: 69 – задоволено повністю або частково, 7 – відмовлено у задоволенні, 1 – направлено на виконання за належністю.