У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 81 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень – вересень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 96 333 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 92 569 адміністративних послуг, у тому числі 51 591 через центри обслуговування платників та 28 093 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 121 зверненням. У середньому органами ДПС області щоденно надається 473 адміністративні послуги, у т. ч. 263 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (36 658 або 39,6 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (18 437 або 20,0 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (9 494 або 10,3 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (5 903 або 6,4 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (5 800 або 6,3 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (3 395 або 3,7 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 641 або 2,9 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 843 або 2,0 відс);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 463 або 1,6 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 350 або 1,5 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (1 276 або 1,4 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (579 або 0,6 відс.).