У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.
Так, за січень – вересень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 63 924 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.
За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 61 140 адміністративних послуг, у тому числі 42 880 через центри обслуговування платників та 5 764 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 694 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 312 адміністративних послуг, у т. ч. 219 – через ЦОП.
Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (36 658 або 60,0 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (18 437 або 30,2 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 641 або 4,3 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 350 або 2,2 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (1 276 або 2,1 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (433 або 0,7 відс.);
реєстрація платника податку на додану вартість (271 або 0,4 відс.);
внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (74 або 0,1 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП та ДПІ, де ЦОП не створено, 54 працівника Головного управління ДПС у Сумській області.