Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.09.2023

опубліковано 15 вересня 2023 о 09:36

За січень - серпень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 75 536 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 71 252 адміністративні послуги, у тому числі 41 145 через центри обслуговування платників та 20 040 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 4 284 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 412 адміністративні послуги, у т. ч. 238 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 936 або 42,0 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (11 530 або 16,2 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (9 290 або 13,0 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (7 568 або 10,6 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 509 або 3,5 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 781 або 2,5 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 657 або 2,3 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 601 або 2,2 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 249 або 1,8 відс.);

реєстрація розрахункових книжок (672 або 0,9); 

підтвердження статусу податкового резидента України (427 або 0,6 відс.).