Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за січень – серпень 2023 року

опубліковано 11 вересня 2023 о 13:42

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 79 адміністративних послуг, з них 8 адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів, надаються підрозділом податкових сервісів та ДПІ. 

Так, за січень – серпень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 50 525 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 46 989 адміністративних послуг, у тому числі 31 882 через центри обслуговування платників та 5 238 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 3 536 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 272 адміністративні послуги, у т. ч. 184 – через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 936 або 63,7 відс.); 

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (11 530 або 24,6 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 509 або 5,3 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 657 або 3,5 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (672 або 1,4 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (390 або 0,9 відс.);

реєстрація платника податку на додану вартість (187 або 0,4 відс.);

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (108 або 0,2 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.