За січень - травень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 44 652 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 42 607 адміністративних послуг, у тому числі 25 592 через центри обслуговування платників та 10 527 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 045 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 398 адміністративних послуг, у т. ч. 239 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (18 467 або 43,3 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (7 831 або 18,4 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (4 498 або 10,6 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (3 669 або 8,6 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 594 або 3,7 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 218 або 2,9 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (939 або 2,2 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (846 або 2,0 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (702 або 1,6 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (389 або 0,9 відс.).