Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за січень – травень 2023 року

опубліковано 07 червня 2023 о 08:47

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 79 адміністративних послуг, з них 8 адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів, надаються підрозділом податкових сервісів та ДПІ. 

Так, за січень – травень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 31 275 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 29 652 адміністративні послуги, у тому числі 20 032 через центри обслуговування платників та 3 166 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 1 623 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 277 адміністративних послуг, у т. ч. 187– через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (18 467 або 62,3 відс.); 

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (7 831 або 26,4 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 594 або 5,4 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (939 або 3,2 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (405 або 1,4 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (226 або 0,7 відс);

реєстрація платника податку на додану вартість (118 або 0,4 відс.);

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (72 або 0,2 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.