За січень – грудень 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 83 742 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 78 302 адміністративні послуги, у тому числі 57 018 через центри обслуговування платників та 20 230 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 5 440 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 330 адміністративних послуг, у т. ч. 241 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (32 289 або 41,2 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (9 941 або 12,7 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (8 561 або 10,9 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (8 204 або 10,5 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 387 або 4,3 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (2 969 або 3,8 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 770 або 3,5 відс.)
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 170 або 2,8 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 908 або 2,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 550 або 2,0 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (1 112 або 1,4 відс).