Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за період січень - грудень 2022 року

опубліковано 10 січня 2023 о 13:22

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 79 адміністративних послуг, з них 8 адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів, надаються підрозділом податкових сервісів та ДПІ.

Так, за січень – грудень 2022 року платникам податків посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області надано 52 808 адміністративні послуги, у тому числі 37 600 через центри обслуговування платників та 7 915 в електронній формі. У середньому органами ДПС області щоденно надається 237 адміністративних  послуг, у т. ч. 169 – через ЦОП, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (32 289 або 61,1 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (9 941 або 18,9 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 387  або 6,4 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (2 969 або 5,6 відс.)

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 770 або 5,3 відс.)

реєстрації розрахункових книжок (1 112 або 2,1 відс.).

реєстрація платника податку на додану вартість (234 або 0,4 відс.)

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (106 або 0,2 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.