Станом на 01.08.2022 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 18 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 8 запитів (44,4 відс.) від юридичних осіб та 10 запитів (55,6 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації щодо:
розпорядчих, установчих документів ГУ ДПС у Сумській області та їх копій, копій посадових інструкцій окремих посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області;
копій документів, які підтверджують нарахування податкових зобов’язань;
копій документів, створених за результатами перевірок суб’єктів господарювання (акти перевірок, у тому числі податкові повідомлення-рішення та інші);
кількості платників ПДВ, відносно яких, регіональною комісією прийнято рішення про відповідність/невідповідність платника ПДВ,
підстав віднесення підприємства до категорії ризикових;
надання інформації та документального підтвердження про погашення податкового боргу, тощо.
За результатами розгляду запитів: 12 - задоволено повністю або частково, 4 - відмовлено у задоволенні, 2 – направлено для розгляду за належністю.