За січень - червень 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 31 296 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 31 010 адміністративних послуг, у тому числі 20 146 через центри обслуговування платників та 8 220 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 286 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 345 адміністративних послуг, у т. ч. 224 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (11 380 або 36,7 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (4 840 або 15,6 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (3 537 або 11,4 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (3 458 або 11,2 відс.);
реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (1 389 або 4,5 відс.)
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 221 або 4,0 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 037 або 3,3 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (828 або 2,7 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (710 або 2,3 відс.).
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (565 або 1,8 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (5 403 або 1,7 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.