Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Розгляд запитів до ГУ ДПС: огляд тематики та результатів

опубліковано 10 травня 2024 о 09:07

Головне управління ДПС у Сумській області повідомляє, що станом на 01.05.2024 до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 85 запитів на отримання публічної інформації.

Із загальної кількості надійшло: 12 запитів (14,1 відс.) від юридичних осіб та 73 запити (85,9 відс.) від фізичних осіб. 

За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:

реєстраційних номерів облікових карток платників податків та порядок їх скасування, надання копій;

кількості зареєстрованих розрахункових документів, що надійшли до СОД ДПС від ПРРО та РРО, сум отриманих виторгів та сум сплачених податків; 

прийняття податкових повідомлень-рішень по окремих платниках податків;

бланків податкової декларації про майновий стан і доходи для оформлення податкової знижки;

наказів, положень, порядків, інформаційно-аналітичних матеріалів щодо розгляду дисциплінарного провадження;

голів Комісій з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних регіонального рівня;

порядку зарахування коштів на сплату страхових внесків та про відображення відомостей про застраховану особу;

надання реєстраційних номерів та дати реєстрації вхідних документів по окремому платнику податків;

видатків на оплату винагороди арбітражному керуючому;

порядку присвоєння та використання реєстраційного номера облікової картки платника податків;

податкової заборгованості та дій податкових органів згідно вимог статті 212 Кримінального кодексу України;

кількості відкритих ГУ ДПС у Сумській області дисциплінарних проваджень;

фактичної чисельності працівників ГУ ДПС у Сумській області та їх середньої заробітної плати;

кількості отриманих ГУ ДПС у Сумській області повідомлень про корупцію; 

наявної інформації стосовно грошових надходжень за оренду земельних ділянок, які перебувають у віданні комунальних підприємств Сумської міської ради;

надання копій матеріалів проведених перевірок (камеральних, фактичних) по окремих платниках податків;

тощо.

За результатами розгляду запитів: 73 – задоволено повністю або частково, 12 – відмовлено у задоволенні.