Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Сумській ДПІ навчали як отримати довідку стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами

опубліковано 08 квітня 2024 о 08:34

В умовах воєнного стану бізнес має працювати та сплачувати податки. В цей нелегкий період платникам, як ніколи, важливо володіти актуальною податковою інформацією. 

Сучасні електронні сервіси ДПС дозволяють оперативно отримувати всю необхідну інформацію, довідки та консультації, а також подавати податкову та іншу звітність безпечно, без особистих візитів до служби, що під час щоденних повітряних тривог є дуже важливим.

Фахівці Сумської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській області постійно  інформують відвідувачів «податкових стін» про електронні сервіси ДПС. Основним та найбільш популярним з них є Електронний кабінет, за допомогою якого платники можуть отримувати послуги від податкової служби в режимі онлайн.

Приватна частина Електронного кабінету дозволяє платнику податків надіслати до відповідного органу ДПС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС за формою «F/J1300203».

Було повідомлено, що вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.  

З метою отримання довідки, платник податків має право надіслати запит за формою «F/J1300203» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. 

У вікні «Заяви, запити для отримання інформації» можливо встановити відповідний період. Зі списку документів обирається запит (F/J1300203) та обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації). 

Збережений документ необхідно підписати та відправити до органу ДПС.

Відповідь на запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами.

Була акцентована увага, що у зв’язку з впровадженням електронних сервісів для платників не передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

Податківці запросили більш активно використовувати у своїй діяльності зазначені сервіси й власно переконатися у їхній зручності.

 

Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.

Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.

Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.

Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

Під час повітряної тривоги ви можете:

Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
 
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!