Контакти:
Керівник ЦОП Головінський Микола Миколайович – начальник Путивльської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (05442) 5-26-50
Модератор (05442) 5-48-52
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
Субота, неділя – вихідний.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
Отримати усні консультації з питань електронних сервісів та надання адміністративних послуг можна за телефонами:
050-935-83-02;
066-311-77-73.
Режим роботи: понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Перелік адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Сумській області
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!