Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Податківці Сумщини роз’яснюють практичні нюанси розблокування ПН/РК

опубліковано 04 листопада 2022 о 14:30

Фахівці Головного управління ДПС у Сумській області  спільно з Департаментом агропромислового розвитку Сумської обласної державної адміністрації 04 листопада 2022 року в рамках Комунікаційної платформи провели онлайн зустріч з представниками аграрного сектору економіки Сумщини щодо обговорення змін до Порядку та стану реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 (далі – Постанова №1165).

Головне завдання заходу - окреслити основні зміни щодо застосування положень Постанови № 1165.

  Спілкування відбулося у форматі онлайн на платформі  ZOOM. Спікерами від Головного управління ДПС у Сумській області виступили: заступник начальника Головного управління ДПС у Сумській області Юрій МЕЛЬНИК, начальник відділу моніторингу операцій та ризиків управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Вікторія СЕРДЕЧНА та головний державний інспектор відділу адміністрування ПДВ управління оподаткування юридичних осіб Олександр ЗАКАБЛУК.

Відкрив захід Директор Департаменту агропромислового розвитку Сумської ОДА Олександр МАСЛАК та голова Асоціації «Спілка аграрних підприємств Сумської області» Олексій КАРТАВИЙ.

  Насамперед фахівці податкової служби звернули увагу присутніх на дотриманні порядку подання Таблиць даних та пояснень до них з метою подальшого упередження зупинки реєстрації податкових накладних платників реального сектору економіки.

  Податківці акцентували, що вказаними змінами виключено можливість безумовної реєстрації розрахунків коригування, складених постачальником товарів / послуг до податкової накладної, що складена на отримувача – платника податку, в яких передбачається зменшення суми компенсації вартості хоча б одного з товарів чи послуг їх постачальнику.

            Також виключено норму щодо переважання залишку понад 50 % груп товарів (продукції), визначених ДПС й оприлюдненим на її офіційному вебсайті. Таким чином податкова служба перевірятиме залишки усіх товарів, а не лише ризикових.

           Крім того, у разі, коли до контролюючого органу надійшла податкова інформація, що свідчить про надання платником податку недостовірної інформації, в таблиці даних платника податку, яка врахована, зокрема в автоматичному режимі, комісії контролюючих органів мають право прийняти рішення про неврахування таблиці даних платника податку, яке надсилається платнику податку в порядку, визначеному статтею 42 ПКУ (додаток 7 Порядку 1165).

            Якщо таблиця даних платника податку врахована в автоматичному режимі, то після прийняття комісією контролюючого органу рішення про неврахування таблиці даних платника податку така таблиця підлягає розгляду комісією регіонального рівня протягом п’яти робочих днів після її отримання.

На всі порушені питання податківцями були надані аргументовані та фахові роз'яснення.

Платники податків вкотре мали можливість переконатися у тому, що податкова служба завжди відкрита для спілкування та допомоги платникам податків, коли вони мають можливість отримали необхідну інформацію та відповіді на конкретні проблемні питання наживо.

З текстом постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1154 можна ознайомитися за посиланням: https://cutt.ly/DNLUw74