Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

За січень-листопад 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 116 621 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг

опубліковано 12 грудня 2025 о 09:05

Головним управлінням ДПС у Сумській області за січень-липень поточного року надана 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.  

Згідно наказу Державної податкової служби України від 11.07.2025 № 714 «Про внесення змін до наказу ДПС від 22.04.2021 № 446» внесені зміни до переліку адміністративних послуг, за які відповідають Головне управління ДПС у Сумській області та ДПІ, тому з 01 серпня 2025 року у Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 60 адміністративних послуг. 

Так, за січень-листопад 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 116 621 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 111 927 адміністративних    послуг, у тому числі 70198 - через центри обслуговування платників та 39 999 - в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 4 694 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 470 адміністративних  послуг, у т. ч. 295 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків        (46 422 або 41,5 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (18 414 або 16,5 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (12 436 або 11,1 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (7 127 або 6,4 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (6 446 або 5,8 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (5 928 або 5,3 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 672 або 2,4 відс.);

надання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2 071 або 1,9 відс.);

надання ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 612  або 1,4 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 628 або 1,5 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (1 215 або 1,1 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах (855 або 0,8 відс.);

надання витягу з Єдиного реєстру ліцензіатів з виробництва та обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини та рідин, що використовуються в електронних сигаретах (590 або 0,5 відс.);

надання ліцензії на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки (685 або 0,6 відс);

видачі ліцензії на право зберігання пального (657 або 0,6 відс);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (626 або  0,6 відс);

підтвердження статусу податкового резидента України (572 або  0,5 відсотка).