Незважаючи на складні умови воєнного стану, прикордонного розташування та значної віддаленості окремих територіальних громад, фахівцями Головного управління ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) впродовж січня-жовтня 2025 року було приділено велику увагу забезпеченню конструктивного діалогу з представниками бізнесу, інститутами громадянського суспільства й громадськістю Сумщини. З метою укріплення взаємних партнерських відносин було використано весь спектр доступних комунікаційних інструментів.
Для забезпечення безперервного діалогу з бізнесом, в ГУ ДПС з 2022 року працює канал Комунікаційна податкова платформа, яка дозволяє розширювати можливості для спілкування з податківцями й надає можливість оперативно розв'язувати проблемні питання платників.
Зазначений канал надає можливість активізувати співпрацю та сприяє налагодженню ефективного зворотного зв’язку між платниками й податківцями, надаючи можливість оперативного, якісного, а головне - результативного спілкування. Так, у поточному році, за допомогою Комунікаційної податкової платформи забезпечено взаємодію із 350 суб’єктами господарювання Сумщини. Слід зазначити, що жодне звернення не залишилось без уваги.
Крім того, взаємодія з платниками податків здійснювалась через регулярні зустрічі, ініційовані як податковою службою, так і були проведені на запит платників. Частина зустрічей відбувалась за усною згодою сторін. Формат зустрічей був різноманітним: як онлайн, так і офлайн. Проблемні питання з оподаткування вирішувалися на всіх рівнях зустрічей – від керівника структурного підрозділу до керівника ГУ.
Для забезпечення прозорості та доступності податкової інформації організовувалися інформаційні заходи: семінари, тренінги, консультації для платників податків у різних форматах онлайн/офлайн, зокрема, з питань роз'яснення актуальних аспектів податкового законодавства, системи управління податковими ризиками, коректного складання та подання податкової звітності, застосування електронних сервісів: Електронного кабінету, мобільних застосунків «Моя податкова», «Е-повідомлення», «Е-підприємець», використання ПРРО тощо.
За ініціативи платників податків та громадянського суспільства проводилися цільові зустрічі щодо обговорення конкретних податкових проблем.
Загалом, за десять місяців 2025 року було організовано та проведено 178 заходів різного формату (зустрічі, семінари, консультації, тренінги).
Наразі з орієнтацією на потреби платників податків, Головне управління ДПС у Сумській області активно шукає нові, зручні формати взаємодії з платниками в умовах воєнного часу. Зважаючи на динамічність ситуації, ми прагнемо, щоб кожен платник податків мав зручний доступ до податкових послуг та необхідної інформації.